fredag den 4. september 2009

Vi 2, vi ku' købe 10 sko, men vi ka' kun ha' 2 på.

Har før blogget om de her babies og i dag kom DHL-manden med min fødselsdagsgave til mig selv - selvom der er stadig er 22 dage til. hihi. Men her er de på min smukke væg. Købte "kun" 6 ud af de 8 da det ville blive for meget. Lige nu leger jeg forresten at det er charmerende at de hænger lidt skævt - men damn! Er sikker på de har brugt Berlinmuren til at lave den væg!!

Må hellere også lige smide et link til den fantastiske sang jeg citere.
Ka I gætte hvem det er?

2 kommentarer:

Anja sagde ...

Fine billeder :)
Elsker den sang :P Citerede den selv i sidste uge vidst. Hihi. I tilfælde af der bliver gætteleg skal jeg naturligvis ikke afsløre noget ;-)

Kim sagde ...

vi tre ku' hejse ti flag - men vi blev kun født én dag.