lørdag den 3. oktober 2009

so when did winter arive?

1. Alan & jeg i springvandet. 2. Julie og jeg til julegimle 08. 3. Jules og jeg til JULESMOVINGPARTY

4. Mine ho's på vej hjem fra en fantastisk bytur på lysten i studenterdagene. 3. Min familie til DM i kano&kajak 09.

Idag tror jeg på.
Hold da op noget vejr at vågne op til siger jeg jer. Et er at skulle vågne på en lørdag, noget andet er at vågne op på en lørdag til regn og til arbejde. Og så med de her hangovers, de dunker i mit uvaskede røgstinkende hår.

Jeg har lavet hvad de ude i byen kalder årets kreativeteste fødselsdagsgave til min bedste ven AlanL. Uh, den kan han kun blive glad for og når jeg givet den væk lover jeg at poste et billede, kan jo intet afsløre for så afslører Julie det nok bare. Derudover har jeg været lidt sød og lavet noget som nogle helt sikkert bliver glad for. 10hi f9z.

Idag skal jeg hjem og ibad, så skal jeg hente æg hos mutti& paps og så skal jeg ned til MHP (kompostbunke) og hygge for grumt. Burritoes, phankuchen (pandekager, jeg kan ikke skrive på tysk - overhovedet) og jeg tror også det involverer slik. ABER WHO KNOWS :D


Anyway, i går var lidt af et realitytjek og jeg var helt clockwork orange. Ret skal være ret og Alan havde nok mest ret. Naive - STUPID - TARD - IDIOT.

Ingen kommentarer: