torsdag den 15. oktober 2009

songs about me

House of Pain's Jump Around og Aqua's Roses are red minder mig om kajaktiden. Ufo Yepha med Hængekøjen minder mig om min bror. Min yndlingssavner er Lifehouse's Hanging by a moment. Rent Mel's Ta det af og dansk rap in general minder mig om Julie. Justin T's Lovestoned (Full Version) minder mig om min seneste kæreste. Nikola Sarcevic's My Aim is You minder mig om Martin. Den originale version af Jason Mraz I'm Yours minder mig om Esben. Oasis' Wonderwall og Kings of Leon I want you minder mig om J. When you're looking like that med Westlife og Hallo Hallo minder mig om 3a. Superherolover og Simply the Best minder mig om Mie Bille. Kim Larsens Old Hippie minder mig om Esse. Run DMC's It's like that minder mig om min far. Jeg skal begraves til Jimmy Eat World - My sundown. Jeg er en sucker for Suspekt - Sut den op fra slap (artmus re-fix) når jeg er i byen. Coldplays Fix You minder mig lidt om mig. Selvmord - Råbe under vand giver mig kuldegysninger og Mcklaren med Trentemøller er i en klasse helt helt for sig selv.

Desuden kører jeg altid omveje hvis jeg hører Donna Lewis med I love you always forever for det er cruiser sangen. Jeg eeeeeeeeeelsker Depeche Mode og Enjoy the Silence er themesong of my life måske. Jeg har lyst til at tude hver gang jeg hører Snow Patrol's Chasings Cars. Jeg kan ikke høre Marie Key Band med Mormor fordi da jeg tændte iPod'en på den dag min mormor døde var det den første sang da jeg satte den på Shuffle. Nothing Else Matters er en genial sang om tingene som de burde være, but isn't. Ryan Adams udgave af wonderwall er skræmmende og ved ikke hvorfor men jeg synes The Verve med Bittersweet Symphony er en ægte true life story. Jeg har set første afsnit af fjerde sæson af the O.C mindst 30 gange, bare for Placebos udgave af Running up that hill. Kashmir har lavet en sang der hedder Petite Machine og den kunne godt overtage Lifehouse's favorit sang plads. Som så mange andre synes jeg godt om Hallelujah med Jeff Buckley eller hvem man nu vælger den med - smuk tekst, uden tvivl.

Jeg er ikke done, men jeg har ikke hele natten - men jeg valgte en der ikke var på listen. Det burde den ha' været måske - men det er noget andet. so thnks fr th mmrs

Ingen kommentarer: