onsdag den 9. december 2009

Mads Langer, unge mand

jeg er vild med Deres musik og især, især, især denne version af disse fantastiske sange, jeg allerede elskede før, men nu bare endnu mer' ......

Til at starte med var jeg ingen Mads Langer fan, men nu er jeg hooked - hooked på denne goodlookin' velsyngene unge mand, og jeg tror mindsandten det er kommet efter jeg har hørt denne version like a million times.
Uh, i dag er det onsdag - jeg arbejde ikke. Jeg prøver mine kjoler og min sko, for hvad skal jeg have på 2. juledag og nytårsaften? Godt spørgsmål, super godt spørgsmål.
Jeg havde mareridt i nat, det handlede primært om en vis ung man jeg prøver at glemme. Eller mareridt og mareridt, det var i hvert ikke nogen happy ending dream..
Nu vel, nu vil jeg lave lidt planer over nytår - som jo skal holdes her i min crib med Sushi på menuen.
God onsdag, min damer og herrer - I ser uimodståeligt godt ud i dag.

Ingen kommentarer: