tirsdag den 12. januar 2010

i just love

når der sker ting der får en til at bruge ud i et komplet uforventet 'wow' - i ved, på den der måde der får en til at rykke lidt tilbage og sige 'okaaaaay? wow' og så igen 'wow' ..... også selvom man er helt alene og ingen kan høre ens udbrud. Anyway - skete for mig i går da jeg nørdede FB. Noget jeg har forventet komme længe, men så lige pludselig skete det bare.
Nå men, i daw har der intet arbejde været så jeg har tilbragt dagen i sengen med en rigtig rigtig god bog. Den hedder Den sidste dans i april .. bogen er bare SÅ smuk. Det er min yndlingsbog, i al hemmelighed - nu det ikke så hemmeligt længere. Kort fortalt handler bogen om en forelsket 16 årig pige, hvis far er psykisk ustabil og hendes in denial mor. Man griner, græder og smiler hele vejen igennem bogen. Den har en wauw effekt over sig, og er gammel og slidt. Den er udgået på biblioteket og jeg har købt den på et loppemarked da jeg læste noget om kirsebærtræer på bagsiden. Den er ikke skrevet på den her helt vildt smukke måde, historien er bare smuk. Anyway, det hvad jeg brugte min dag på indtil jeg skulle på vagtmøde her kl. 18.00.
I morgen skal jeg søge mere vikararbejde, på torsdag har jeg en tolv timers vagt - god løn, ja tak :)

Ingen kommentarer: