onsdag den 20. januar 2010

lærervikar.

Puha, jeg er SÅ træt af at være lærervikar. Jeg har fast to klasser i matematik og jeg HADER matematik, det var kedeligt da jeg selv gik i folkeren, and guess what - it still is. Plus, jeg er sådan ikke særlig super til det, det er sgu heldigt nok, at der er facitliste bagi bogen (shhyyy).

Det værste er nok den her 10. kl. som jeg både har i matematik og i tilvalgsengelsk, hold kæft man hvor er de irriterende. De opførerer sig værre end den 7. kl. jeg har i matematik. Magen til mere barnlige "børn" skal man lede længe efter. Men okay, det er vel også grunden til at de går i 10..


I morgen skal jeg så ha' en 8. kl. i historie. 8. klasserne er åbenbart de værste elever i følge lærerne på skolen, så det skal da nok blive spændende.......

Men, der er kun 7 arbejdsdage tilbage, og så er det slut. Thank god.
Jeg skal i hvert aldrig nogensinde være lærer! - Eller ha' børn :P

Billede: Google.

Ingen kommentarer: