onsdag den 6. januar 2010

night-fucking-mare.

I nat drømte jeg, (og det her er fandme no shit! ) at jeg hitchhikede med igennem the states og blev samlet op af en fuld Pete Doherty. Well, det må være any rock'n'roll piges drøm - men ligemeget hvormeget tusede fyre i allstars er min kop te, er det ham der får bægeret til at flyde over. Men vi fik os en god snak vidst, lidt alá Fear and Loathing in Las Vegas. Det var vel og mærke indtil han røg en pind og bandt mig til en stople og kørte. Jeg tænkte midt i drømmen og det kan jeg huske og det er fandme fucked!!!!!!!!! at det her var så ægte at det ikke kunne være en drøm - men det var det og så vågnede jeg thank god, 7 - 9 - 13 og så fucking videre.

PUUUUUUUH, kan I måske se mig en rød racer med Pete D ved rattet og mig ved siden af iført allstars.

Ingen kommentarer: