onsdag den 10. februar 2010

et Berliner tip

Hvis vejen fører til Berlin synes jeg helt sikkert du skal kigge her. På denne hjemmeside anbefaler lokale Berlinere forskellige steder som de synes skal ses i Berlin. Der er alt fra restauranter, museer til små barer. Jeg synes i hvert fald hjemmesiden er god, hvis man allerede har været i Berlin og set de ting som man finder på et postkort og derfor denne gang gerne vil se dybere ind i Berlin eller hvis man bare ønsker at se noget andet end Fernsehturm og Brandenburger Tor. Det gode ved hjemmesiden er også at det er delt på i de forskellige bydele, så man kan bestemme om man vil opleve Schöneberg, Prenzlauer Berg eller whatever. Jeg har selv flittigt brugt hjemmesiden til min to do liste til når Tinchen og Timchen kigger forbi i deres vinterferie. Jeg glæder mig! Der er især et par særlige ting på listen som jeg er spændt på om jeg kan anbefale.....
(klik på billedet for at komme videre til hjemmesiden)

Ingen kommentarer: