mandag den 15. februar 2010

KLUBBUSSEN


JAE, jeg har jo roet kajak - jeg var faktisk også god - der var altså noget jeg var god til. Vi havde jo så i kajakklubben, den her fantastiske bus. Jeg har så mange minder om denne bus, jeg har været i Frankrig, Nordjylland, Spanien, Tyskland, Sverige, Tjekkiet og mange mange mange flere steder i denne bus. I denne bus sover man så ualmindeligt godt. Simpelthen. Men bussen var jo gammel, og kunne næsten ikke køre - faktisk så godt som ikke køre mere. Så skulle ví jo atter til Sverige på træningslejr. Så kom ved i klubben og så var der minsandten nogle der havde smadret ruderne på bussen. Det var i kede af. Men nu har vi fået en ny bus, men jeg har ladet mig fortælle at den er dårlig at sove i. Og at man ikke kan ligge i bunker ovenpå hinanden ligeså godt. Så pointen er at den gamle bus var bedre at køre gennem land og rige i. Den anden pointe er at jeg savner turene. På billedet ses mig og Katrine Ibsen foran bussen.

Ingen kommentarer: