lørdag den 20. februar 2010

t-t-t-t-thailand



Jeg skal til Thailand, jeg skal også til Singapore, jeg skal også til Fiji og jeg skal så også til Bali, Sydney og så videre til L.A + N.Y. Og det skal jeg om 23 dage. Om 23 dage, hvilket føles SÅ meget som lige om lidt og SÅ langt ude i fremtiden. Med Maria Post under armen, (i virkeligheden er det hende der har mig under armen, but don't tell). Og jeg glæder mig som aldrig før. Af 2 grunde... før i tiden rejste jeg meget pga. kajak og træningslejr, stævner og stuff. Nu bliver det næsten aldrig til noget mere, og jeg elsker elsker at rejse. Så nu tager vi afsted d. 15. marts. Vi har oprettet en blog du kan følge med i, men mere om det når vi kommer tættere på - du får dog her et link. Bloggen er primært til fordel for vores forældre, samt at det giver os en mulighed for at synke alle oplevelserne. Men vi vil jo fortælle om stederne, og oplevelserne - så hvis du selv går og drømme om at komme afsted kan jeg anbefale dig at læse med. Netop det har nemlig givet mig meget inspiration.

1 kommentar:

R sagde ...

Det lyder som en meget spændende tur!