torsdag den 18. marts 2010

Føtex <3

igår, var jeg lige en tur i Føtex, og kom til at købe lidt ting og sager :D

harem DSC01140

disse ‘hamrensbukser’, jeg vil nu hellere kalde dem joggingbukser. 50 kr skulle jeg af med.

DSC01145

fin spencer til sommer, jeg elsker den her slags kjoler, og den sorte jeg har som minder om den her, er ret slidt – også 50 kr.

(og se lige, hvor meget SOL der er på mit værelse . juhu!)

DSC01131

lyserøde hyggestrømper til børn – ja, jeg har små fødder. jeg fandt i sådan en rodevogn til en 10’er.

DSC01135  DSC01134

uh tyskerungen! næsten det bedste køb, jeg er allerede begyndt at læse den, jeg havde egentlig reserveret den på biblioteket – ligesom 9 andre, de havde bare gjort det før mig :P så til 50kr kunne jeg ikke lade den ligge! og så 5 stiftblyanter, den røde som mangler, er allerede taget i brug, 3 pakker bly og stimorol tyggegummi – alt til en 10’er.

alt i alt kom jeg af med 199kr, og det synes jeg egentlig er okay – jeg kan godt lide føtex!

Ingen kommentarer: