torsdag den 25. marts 2010

a true love story

no49_normaljeg havde ellers, efter lang tids søgen, opgivet at finde min H&M darling, men så var jeg tilfældigvis på en aftentur i Øst og der, som jeg træder ind ad døren ser jeg noget blåt med spænder og lommer – jeg må have set psykopatisk ud for de stakkels berlinere da jeg løb hen og hapsede en i min størrelse… Nu hænger den i min garderobe og jeg er in love…

IMG_3253men ingen ægte kærlighedshistorie uden et lille sidespring, for inden jeg købte H&Mdrømmen, faldt jeg over en kjole fra Nümph i lille Paris. Elsker La Fayette. Så er jeg lige lidt tættere på min Pariserdrøm.. det er bare så dyrt derinde, men man bør næsten handle derinde bare for servicens skyld. Først blev hun så glad for at vi kunne snakke tysk sammen, bagefter over at Nümph jo var et dansk mærke og at jeg så kunne fortælle at jeg kom fra Danmark.. jamen jamen jamen, hun var i 7. himmel for Nümph var hendes yndlingsmærke og til sidst gik hun om på den anden side af kassen og rakte mig personligt posen og sagde mange tak. Hvor tit har I lige oplevet det??? Wauw, siger jeg bare. jeg er bare forelsket i dag.. mens mit visakort ligger og råber på førstehjælp.. ups.!

Fortsat rigtig god torsdagaften til jer alle sammen og håber I også er forelsket i et eller andet eller en eller anden :D Det er jo forår!

Ingen kommentarer: