lørdag den 3. april 2010

Tur: status

So far er jeg lettere solforbraendt og har tabt mig min. 3 kg fordi det er umuligt at spise i denne hede. Jeg savner vildt at blogge, og har mange ting jeg har lyst til at smide ind. Men det er svaert at finde overskud naar der er saa meget man gerne vil opleve.

Jeg kan kort fortaelle at vi var til Fullmoon Party paa Koh Phangan. Hvis nogle af jer nogensinde skal backpacke i Thailand er dette et MUST! Omkring 10000 + backpackers paa en oe, der fester paa en maade der ikke kan sammenlignes med noget andet. Stemningen overgaar det hele, den maade alle bare pludselig kender alle og kan tale paent uden at skulle slaas bare fordi der er alkohol indblandet er fantastisk. Derudover er det vildt sjovt at feste med nye mennesker paa den maade. Vi har da faaet nogle nye venner, baade danske og udenlandske. Sidst men ikke mindst for man lov til at male sig fra top til taa med neonmaling i spaendende moenstre. Vi er netop nu paa Koh Tao, en rigtig backpacker oe. Stedet hvor backpackers tager til efter Fullmoon paa Koh Phangan. Her er der fyldt med steder hvor man kan nyde oel uden at skulle feste som en sindssyg. Derudover skulle det vaere dykkerparadis. Men det har vi valgt fra, vi nyder bare livet her paa oeen.

Det var update, jeg ved godt i bare kan foelge med paa den anden gode blog vi har. Men jeg savner den her meget.

Ingen kommentarer: