søndag den 13. juni 2010

winzig shopping

 IMG_3842 I går var jeg i BAUHAUS og købe flyttekasser og lidt andre ting til flytningen I NÆSTE WEEKEND! Kan slet ikke forstå at tiden er gået så stærkt! Sikke et eventyr jeg har haft. MEN efter at have rendt BAUHAUS rundt syntes jeg, at jeg måtte opveje med en lille bitte smule shopping i en afdeling jeg finder lidt mere spændende. heh. Så disse 2 ting kom med hjem. Hat fra H&M og bogen fandt jeg på udsalg i Hugendubel og syntes den var for fint til at blive liggende(og så er den af selveste DR. OETKER!) :D Nu flytter jeg jo hjem til en ovn som virker HVER gang og søde mennesker, som jeg gerne vil bage fiiine cupcakes til – og som jeg er sikker på også gerne vil spise dem! ;)

IMG_3844 IMG_3843

sku’ det være en mint eller måske hellere en OREO cupcake? :D  eller måske begge? hihi

Ingen kommentarer: