søndag den 25. juli 2010

...

Ville egentlig sætte en masse billeder ind der viste hvor mine tanker er lige pt.
Denne gang er det ikke en "Dagens outfit" eller hvad jeg har lavet i weekenden.. Det er mere et forvirret og fortvivlet indslag fra mig og, som jeg sagde, mine tanker. Jeg er begyndt at kunne mærke hvordan det vil blive når jeg er i USA, helt alene.
1 år er lang tid, men jeg har længe vidst, at jeg har brug for sådan en rejse. Der er ting i mit liv som gør, at jeg er desperat efter at komme væk, i håb om at tingene er fuldstændig anderledes når jeg kommer hjem, end sådan som de er nu. Det ved jeg at de er.
Dem jeg elsker og holder af kommer jeg med sikkerhed til at savne, de er en vigtig del af mig, hver og en. Derudover skræmmer det mig så vanvittigt meget at de mennesker jeg omgiver mig selv med nu, måske ikke er nogen jeg ses med igen efter at jeg er kommet hjem, men det er mit valg og jeg "glæder" mig til at se hvem der i sandhed er mine venner når jeg kommer hjem igen. Det der også skræmmer mig er hvordan jeg er blevet for et menneske når jeg kommer hjem. Jeg mener, for det første så stopper jeg med at ryge og gå i byen, for det andet skal jeg til at klare mig 100 % selv for første gang i mit liv - og så i USA! Dernæst er der de mennesker jeg lærer at kende osv. Hvordan mon de kommer til at påvirke mig i livets gang? Selvom det kun er et år, så kan der ske utallige ting der kan vende alting op og ned. Jeg glæder mig virkelig, men det bliver hårdt. Det bliver meget hårdt, men det er bare endnu en milesten der skal passeres af mig.


Ingen kommentarer: