mandag den 19. juli 2010

ugen der gik i ord og billeder

Vi startede onsdag aften, efter en tur på stranden med Maria, med en tur til Vordingborg festuge hvor vi hørte Danser med Drenge. Hurtigt blev vi alle enige om at det nok var sjovere dengang man var ung.

Fredag tog jeg endnu en tur på stranden. Torsdag havde jeg brugt på ingenting, hvilket dog var fornuftigt. Strandturen var på Marielyst med Maria + ven & lillebror. Ægte hygge.

Lørdag var jeg atter på vej på tjenerjob, og hvad jeg selv synes var en god idé var at cykle de søde 30km. Pludselig var jeg dig, og som en ven så venligt har udtalt for jeg jo en god bagdel af det. HURRA. Derefter var det på hovedet i seng, godnat. Der var jo også 30km hjem!!!!!

Her arbejder jeg så! Og siden sidst har jeg været der både lørdag, søndag og mandag. og gæt engang, der skal jeg også hen både tirsdag og onsdag og lørdag...



Og hver søndag har vi stegt flæsk som dagens ret, ikke godt for min lille mave - den bliver stor og skal have en stegt flæsk baby! haha.

ja, det var ikke det store jeg oplevede. overhovedet.

Ingen kommentarer: