søndag den 4. juli 2010

weekend update

fredag efter arbejde kom julie, vi drak en smule og tog så ud til Patrik hvor vi havde en sjov aften med Patrik, Mike og Jan blandt andre - og selvfølgelig var Balmer der også. ( i kender ikke disse mennesker, men det betyder bare at det var sjovt) Efter en telttur på en dag tog jeg atter på arbejde, hvor jeg fik 5999 hedeslag - vi kørte hjem og smuttede over til Signe hvor vi så lidt tv før Jules og jeg kradsede af under dobbeltdynen og i dag har jeg chillet og der efter grillet hos Signe. Min søndag aften skal bruges på lidt rengøring for i morgen sker der løjer .... Brunch hos Iben efterfulgt af smuttur til KÅBEHÅ for at aflevere bil til min bror efterfulgt at Sushi. Jeg vil ig så åh så gerne i biografen og se Eclipse. Den må vi ta' en anden dag.

Ingen kommentarer: