tirsdag den 24. august 2010

Har I set det her?

Ida Maria fra Forstads Fashion søger 4-5 fotografer som har lyst til at fotografere stilfulde mennesker rundt omkring i det ’rigtige’ Danmark - altså fotografer til hendes streetstyle blog. 

Jeg synes, at ideen er genialt, for let's face it, det er altså ikke kun i københavn og århus at folk har go' stil.

Så jeg synes, at DU skal melde dig.

Ida Maria skriver, at det eneste du skal er:  
at være mellem 16 og 22 år, bo i en mindre dansk by, eje et kamera (nothing fancy, et digital kamera er helt fint), være udadvendt og glad for at blogge - and have a serious passion for fashion!

.. vile gerne selv melde mig, men synes ikke rigtig jeg byde folk billeder som kun er taget med mobilkamera, det er ligesom ikke fair ;P. Så meld dig lige for mig!

1 kommentar:

FORSTADS FASHION sagde ...

Tusind tak for reklamen!
.. Hvis nogle er interessede, så kontakt mig på idawestermann@hotmail.com :-)