søndag den 15. august 2010

julie kan ikke overskue det, men vil gerne, skal virkelig, kunne godt, ville ønske, er glad for og gruer for det.

jeg kan ikke overskue:

at stå op,

at skrive endnu en kemi rapport.

 

jeg vil gerne:

i bonbonland.

 

jeg synes:

at vi skal opgive at finde talent i DK, og i stedet hylde dem, som ikke har noget.

det er længe siden, jeg har hørt noget Sidney Lee, lever han stadig?

det er på tide at stoppe vild med dans.

 

jeg skal virkelig:

tisse.

 

jeg kunne godt:

spise noget is og noget bland-selv slik.

 

jeg ville ønske:

at jeg havde noget, der lignede et socialt liv (fuck kemi),

at vejret ikke var så trist,

at jeg kendte nogle, som ville med ind og se toy story 3 (ANYONE?!)

 

jeg er glad for:

at jeg på næste mandag skal til eksamen,

og at dermed kun er en uges kemi tilbage.

is-the med fersken.

 

jeg gruer for:

at skulle til eksamen på næste mandag,

at finde ud af, om jeg overhovedet har nogle venner tilbage, når nu jeg har været så nederen @ 2 uger.

Ingen kommentarer: