torsdag den 16. september 2010

cinderella did not google prince charming


opsummering?



mens jeg har drømt om at være i Paris, eller bare ikke Danmark er jeg ikke kommet i tanke om hvad det der uddannelse og mig har tilfælles. Derimod har jeg skrevet til min bedste veninde at jeg savner hende, høstet komplimenter om hvor godt jeg kan se ud iført en hoodie. Samtidig har jeg spist toast og drukket smoothies mens jeg har set første afsnit af 4 sæson af Gossip og konkluderet at Serena har ret i at Askepot nok ikke googlede Prince Charming. Men jeg må jo erkende at midt det hele har jeg brugt efteråret til at kysse lidt. Men som sagt må man jo tage skæbnen i egen hånd og finde sin egen glæde. Så her er jeg igang med at acceptere at jeg egentlig er ret glad. Nu videre med toast og tv-serie. Jeg har jo fri, som effektivitet er stadig overvuderet.









Ingen kommentarer: