torsdag den 28. oktober 2010

møghamrende syg


hele mit hovede er fyldt med snot. Ja, så er det sagt du! Jeg trækker vejret gennem munden, de stumme d'er kan nu høres, har susen for ørerne og mine øjne løber i vand.. Denne uge skulle jo bruges på at slappe af og hygge med venner og familie, men neeej! Jeg skal da blive snothamrende syg.. Og jeg havde ellers store planer for i aften!! :$
I går besøgte jeg J som har en kat der hedder Luna. Når den slapper af, ligger den altid på armlænet med benene i hver side og lægger sig helt flad. Har et billede på min mobil, men mit stik er desværre væk, så I får et par kattepoter af en whiskas-kat :-) For det er Luna nemlig også. J er sød.

1 kommentar:

Maria sagde ...

ÅH, din stakkel! Rigtig god bedring!
/Maria!
http://hittehonesverden.blogspot.com/