tirsdag den 16. november 2010

Hej damer

og andre der læser med.....

Selvom I egentlig godt ved det, så er jeg jo i USA. Jeg har det godt, men I tre damer er fandeme savnet. Jeg har nogle minder med jer hver især som jeg tit tænker på. Selvom jeg kun har været herovre i 2 uger, så føles det som en måned... På den fede måde og ikke den lede. Tiden er allerede fløjet afsted og inden vi ser os om, så er den første måned allerede forbi, og så er der kun 11 måneder eller ca. 47 uger ELLER ca. 334 dage tilbage til vi ses igen! :-)








Selvom det kun er 2 uger jeg har været væk, har det givet mig muligheden for at se tingene helt anderledes end de egentlig var fra start. Aldrig i mit liv havde jeg forestillet mig at jeg skulle falde så godt til hos denne familie så hurtigt, og aldrig havde jeg troet at jeg var i stand til at savne så mange på en gang! Aldrig havde jeg troet at jeg ville kunne få tid og overskud til at se og opleve så mange ting på så kort tid. Tingene skete slet ikke som forventet, og det elsker jeg.

 I love you guys - just the way you are. 

Jeg ved allerede nu, at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg skal fortælle jer om alle mine oplevelser udover dem jeg deler ud i min blog om USA. Jeg har, igen allerede så fandens mange små ting og detaljer som I alle skal være en del af! Er virkelig nødt til at have mit kamera med overalt, så I kan få en smagsprøve på hvad jeg gennemgår og skal vænne mig til .. Det er virkelig ubeskriveligt folkens og man er nødt til at prøve det selv, før man forstår mig.. Jeg tror i hvert fald jeg forstår dig lidt bedre, Kim - mht. din rejse.


Godnat damer. Jeg elsker og savner jer. 



Ingen kommentarer: