mandag den 15. november 2010

I.A.S.H.P.

jep jep, smilet på billedet er mig. Tror faktisk aldrig jeg har lavet sådan et lille update-her-er-jeg-indlæg før, so Gass geben iben! Jeg sidder her og skriver ved mit lille sorte klapsammenbord og på min lille pink klapsammenstol (begge fra IKEA ofc.) i mit 14 kvm. palads = derfor skal alting gerne kunne klappes lidt sammen. Kunne være jeg egentlig skulle flashe lidt billeder fra mit palæ?? hmm… Bloggen her er en dejlig ting at have, når jeg trænger til en pause fra tysk historie, tyske romaner, tysk grammatik og jeg synes det er fedt, at I gider læse med. Jeg har nu boet på mit kollegie i 3 måneder og sikke et kapitel jeg dog har taget hul på her… det har ikke været andet en øl, musik og hor(UPS!) fælleskøkken og jeg er vild med det!  Så er jeg også startet på det der KU og igen, søde mennesker hele vejen i gennem. Selvom jeg har oplevet mange skræmmende ting og har boet allein allein i Berlin i godt et år, er de to ting noget af det mest nervepirrende jeg har gjort og bagefter forstår jeg ikke hvorfor jeg var så nervøs?? Se’fø’lig ku’ de kære køvenhavnere ikk’ stå for min lollandske charme ;D heh.. Nå, was noch!? Man skal jo tage det sure med det sø’e og det betyder, at der snart er eksamen på programmet :/! men dem tager jeg bare når de kommer. Jeg lever jo det vilde laidback bohemian liv her. HAHA.. Jeg er ved at dø af skræk!!!!!!! så i stedet vil jeg glæde mig over alle de andre ting, som den sidste tid af dette år kan byde på. Nu er det jo snart jul og nytår – jeg kan forresten da ikke være den eneste der er ved at blive sindssyg over, at butikkerne snart har fejret jul i allerede 1 måned?? Det her var vist noget af en mandagklokkener20.38ogjegharværettidligtopogiskole snak jeg fik lavet mig her, men det var meget hyggeligt at “snakke” med jer. Håber ikk I føler, at pladsen skulle have været brugt på noget andet og mere fornuftigt. I så fald TOO BAD! :) Jeg ønsker jer alle en fortsat god aften og en fan-fucking-tastic uge – selvom vi jo nok snart “ses”. Tschüss Tschüss..

Ingen kommentarer: