fredag den 26. november 2010

tiden går baglæns



jeg tog på road en onsdag nat for 1½ uge siden, vi (kim&kim - jep, det hedder vi) kørte til

Malmö midt om natten, i min brors suzuki swift. Vi kørte bagefter rundt i København, og jeg havde helt ærligt en helt perfekt nat.

torsdag tog jeg på Flan med Lene&Kirstine - vi hyggede med at se Astrids Partyband og der havde vi en hyggelig aften.

Fredag tog vi atter til Nykøbing, men tog senere på natten til Maribo hvor jeg fik en gammeldags munken(lokalt værtshus med det hele) expierence som fra dengang det hed gymnasie tider og øl hver fredag på munken.

Lørdag kørte jeg til København for at chille hele dagen hos Maria på sofaen med Boog&Elliot, Faxe Kondi og Abrikossnitter(NAM) - vi fik lavet kort til Sidse og klædt os på!

Og så tog vi til Sidses fødselsdag som bød på Sushi(!), Singstar og fest - en god en af slagsen. Kl. 2 satte jeg Maria og Sofie af på Hovedbanen inden jeg kørte mod Lolland og min seng.

Søndag kl. 11 var jeg tilbage på job, som tjener - en lang og trættende dag - men det hele gik som smurt og kom hjem i seng meget træt

Det samme gjorde sig gældende for en mandag derpå, og efter en lang dag kom jeg også hjem i seng.

Tirsag fik jeg gjort rent, vasket tøj og så videre. Bagefter spiste jeg flæskesteg og så Harry Potter - og billedet ovenfor er min yndlingsdel af filmen.

Onsdag havde jeg travlt med at sove længe, og bagefter hjalp jeg min mor, (fik penge og en FEED barstol for det!) og spiste derefter lækker lækker suppe mens jeg så SATC med en veninde.

og helt korrekt gættet var jeg på hygiejnekursus i går, og det var fandme boring as hell!

og idag, i dag er jeg på job nr. 2 - og når jeg har fri, skal jeg ud og skåle en del.

Ingen kommentarer: