onsdag den 1. december 2010

2010 part 1






Januar Februar Marts 2010


Januar og februar måned bød på fester en mass, og arbejde i lange baner. Jeg arbejdede som skolelærer vikar for at tjene penge til en rejse. Jeg holdte de bedste fester i ugen op til min fødselsdagsfest. På selve min fødselsdag sov jeg dagen væk, og det var rart. I slutningen af februar fik jeg vacciner i armen. D. 14 marts blev jeg færdig med at pakke en taske, jeg havde tænkt mig at bære rundt på i 3 mdr. fra d. 15 marts. D. 16 marts landede jeg i Bangkok arm i arm med Maria - klar på at lade verden tage imod os hvorend vi kom hjem. Vi havede ude i junglen med Karen& Thea som gav grobund for at smukt venskab man nok kun kan finde i begrænsede områder. Vi fik set Bangkoks fattigdom, Sameds skønhed, Umphangs jungle, Sydøstasiens største vandfald og startet en fest ved Fullmoon Party på Koh Phangan.


Ingen kommentarer: