torsdag den 2. december 2010

Min dag i dag

 Sov hos mormor i nat, fordi jeg skulle til jobsamtale i Maribo og på grund af vejret var det nemmere således. Jeg vågnede så til dette hyggelige morgenbord med ristet brød og boller, hjemmelavet varm chokolade, græsk yoghurt med frø og sirup, hjemmelavet marmelade og friskpresset juice. Awesome start på dagen, må man sige. Tak mormor <3 Senere på dagen lavede jeg nissebyen, som er en fast tradition hos mormor. Det var så første gang jeg fik lov til at sætte den op. Jeg tænkte mig ikke lige om mht. billede, men det skal I få engang i næste uge :)
Senere på dagen tog far og jeg ud på boldbanerne for at lave sneengle og lege med hundene. Det var sindssygt koldt på hænder og fødder, men det var så flot og hvidt at man glemte alt om det imens man lå i sneen og lavede engle. En vis herre skulle have været på besøg i dag for at hygge, men på grund af den lortesne måtte vi aflyse. Som Samantha ville sige det: shitmotherfuckingfuckshit.


I morgen skal jeg, sammen med Chris, Janus og Ari til preparty på Plaze. Rune RK & Clara Sofie kommer nemlig d. 18 december, så det skal vi lige varme op til - allerede i morgen åbenbart! I kender allesammen godt hittet "Når Tiden går Baglæns"Det skal nok blive sjovt. Ari er desuden også DJ på Plaze og går under navnet Fat Pony. Han er til at finde på Facebook under hans kunstnernavn hvor man kan høre noget af hans musik og hvor han spiller.

Ingen kommentarer: