lørdag den 15. januar 2011

P3 GULD 2011

Niels Bagge // Vinnie Who

Turboweekend

Mattias-jeg-er-en-lidt-arrogant-godte-Hundebøll

The goodlooking couple Liam & Christiane

Igår var der P3 Guld på Dr2 som jeg selvfølgelig så. Priserne gik til de helt rigtige, udover Lytterhitten ifølge mig ikke skulle være gået til Volbeat - synes Nephew eller De eneste to skulle have vundet. Turboweekend var fedt nok og helt fortjent! Og om P3 Prisen var gået til Fallulah eller Vinnie Who havde været lige fedt, så alt retfærdigt. Søren Huus er overhovedet ikke mig, og synes lidt han ødelagde De Eneste To. Men Lucy Love, The Floor is Made of Lava, Fallulah og sidst men slet slet slet ikke mindst VETO leverede virkelig varen. Jeg glæder mig SÅ SÅ SÅ meget til deres kommende album.



billederne har jeg lånt fra dr.dk/p3

Ingen kommentarer: