fredag den 1. april 2011

jeg går igen, forhelved


mens vi har ventet på foråret, har jeg været glad. jeg har ikke haft bloggerlyst, så herinde har alt været nærmest tyst. Men jeg vender frygteligt tilbage


Om 3 dage er det præcis 1 år siden jeg gik på Koh Tao varme strande


Jeg har fordobbelt antallet af gange man kan repeate en sang, ved at høre Ellie Goulding - Your Song (Dubstep), derudover har jeg set Sven&Ven igen, festet i Rødby, været til Bruno Mars koncert og Maria er blevet min roomie. Vi har sagt farvel til en Orkidé og hej til nye sofapuder




Vi har drukket øl, shots, somersby, tequila osv osv osv osv og ja, festet en hel fucking masse


til sommer er der gået to år med at lege voksen, men jeg savner den sommer efter gymnasiet hvor alting gik amok.


en hjort?

xx cykelkim

Ingen kommentarer: