tirsdag den 26. juli 2011

eftersom livet ikke er gået i stå nogle af de gange hvor jeg har frygtet det ville, er jeg holdt op med at tro på at det kan. jeg ved ikke hvor jeg står, hvilket ben jeg står op og hvorfor det andet ikke er godt nok. men jeg er jo egentlig også ligeglad. det er i dag d. 26.07.2011 og ....

I går var jeg på arbejde, inden jeg mødte op ringede jeg til hovedkontoret og sagde op pr 1.9 - jeg har været egoistisk og tænkt på mig selv. det sidste år har jeg arbejdet og arbejdet meget - jeg har knoklet og holdt sjældent fri og taget MANGE vagter med tømmermænd. Selvfølgelig har det også betydet at pengene har været der og jeg har kunnet bruge løs - hvilket jeg har gjort. Men det sidste stykke tid har været en kamp med at tage sig sammen og en stigende lyst til andre ting. Så jeg har valgt at sige op, dels pga det og delt pga andre årsager der ikke har noget med mig egentlig at gøre - men har gjort at det samtidig ikke har kunnet betale sig at arbejde der længere. Det er lidt trist, for det et arbejde jeg har været rigtig glad for.

Det er i sandhed starten på lidt nyt, og slutningen på noget gammelt og godt!

Ingen kommentarer: