torsdag den 29. marts 2012

Boooooring.

Er i fuld gang med at høre om noget så tørt som struktur, kultur og processer i institutioner der ses som organisationer, something something..... Så tænkte jeg lige på jer!

Her er lidt random info jeg syntes var hyggeligere at læse og vide noget om, som jeg lige ville dele.

EN:  http://www.eurowoman.dk/mode/nyheder/HM-lancerer-ny-kade/  .. H&M lancerer et nyt luksusbrand, det glæder vi os til at høre mere om!

TO: Mine røde Vans ankom igår og sidder nu og svinger dem så fint under skrivebordet på skolen.

TRE: Min søde mor kom på besøg igår og sov hos mig til i dag. Vi gik en laaaaaaang tur gennem hele København, og var en slags tourguide på de steder jeg gerne ville have at hun skulle opleve, bl.a. Christiania. Om aftenen lavede vi lasagne og vi havde købt en masse slik, chips og sodavand med hjem.

FIRE: Jeg har med min mor været i Tiger på Nørrebrogade, hvor jeg ellers længe har gået og tænkt på denne vase til en sølle 10'er. Har købt den store grønne i midten.

FEM: Jeg har endelig fået job herinde i København. Jeg bliver til at finde i Netto, lige overfor Elmegade, hvor jeg har fået et deltidsjob. Endelig er det slut med at skulle leve på sin SU.

SEKS: JEG har været så heldig at blive spurgt om jeg ville ind og se Noah på søndag, som de fleste efterhånden kender til med sangen "Alt Er Forbi". Super blød kærlighedspop, bestående af to lokale drenge fra Lolland. Jeg kender dem begge, da jeg selv kommer ned fra sydhavsøen, så jeg glæder mig til at se dem live i Vega, hvor de varmer op for Aura.




Kan I have en rigtig god torsdag? Jeg har påskeferie fra i morgen af, men 9 timers arbejde skal lige overståes først!

Ingen kommentarer: