torsdag den 19. marts 2009

solskinsfri ..

.. burde være noget alle havde mindst, lad mig se 20 gange om ugen! for intet er som solskin i foråret.

Jeg har fri idag, og lige indtil på tirsdag. Det betyder jeg skal hygge og nyde vejret, og jeg ville enormt gerne have en vandmelon. Men jeg skal hjem til min mor lige om lidt og spise boller i karry :D YAY!!! (det smager godt)

Tilbage til vandmelon, jeg elsker vandmeloner - jeg plejer som regel at spise en over to dage, og jeg plejer at have mange af dem her om sommeren. Det er en dyr frugt, men den er pengene værd!

Jordbær, danske jordbær! NØØØØØØØØØØJS, hvor jeg glæder mig til at min rare bror kommer hjem fra Florida (DARRGH, den snyder) - så skal vi nemlig spise jordbær med det der lækre creme på og koldskål og salat med honningmelon og asparges i.

nu vil jeg prøve at nævne noget dårlig ved forår og sommer - nej vent, der er jo ikke noget. slet ikke ved det her forår, der får jeg læseferie, masser af penge og en rejse af mor. og den her sommer får jeg en hue på!!!!! og der skal være masser af kolde øl, små kolde og glæde dage.

idag vil jeg tage cyklen, med solbriller og mp3 - nothing like early spring.

Ingen kommentarer: