lørdag den 14. marts 2009

weekend, yay




Af alle mine favoritter - og der er mange, er weekender uden planer en af dem der ligger øverst på listen. Det er nice at sove længe, stå op og læse blogs, drikke kakao eller te mens jeg hører musik. Denne weekend burde være sådan en weekend, men næ. Jeg endte med at tage en tur på munken i går - selvom jeg nu fortryder at jeg ikke gik hjem efter at have været hos Josey. Så meget for en rom&cola og en sludder for en sladder, men det var vel ok hyggeligt alligevel.


Jeg vågnede kl. 13 i dag, jeg er lettere doomed fordi jeg skulle have været oppe og købe blækpatron til min printer, but hey - shit happens. Nu må jeg klare min første terminsprøve i hånden, æv. Nå, men så kørte jeg, på min cykel, ud til min far og så x-factor genudseendelse.
Konklusion: Lucas var meget meget bedre end Mohammed, ærgerligt at han røg ud - dog med en vis fornuft.

Nu hører jeg Thomas Buttenschöns Præsident i USA, hvilket minder mig om Pelle - ham smider jeg en sms til senere, det fortjener han.

Nå, jeg skal på work, igen igen i morgen - det er nitten, men pengene er egentlig i tankerne allerede brugt. Ikke nødvendig vis fornuftigt, men jeg køber bl.a. et Canon Spejlrefleks kamera billigt - det fix'er min far for mig. Derudover overvejer jeg en ny iPod, da den anden dage er talte.

Glæder mig til Prag turen med min mor og some others i næste måned. Så køber jeg ting og sager for hårdtjente penge, og træner mig i form til Galla og sommeren, lidt godt vil man vel gerne se ud ...... i think! Abrikos snitter smager jo godt xD

Anyway, i aften skal jeg spise hos farmor, det bliver hårdt og hygge. God weekend, everyone - jeg mener helt bestemt i har fortjent det!
billederne er af min løvekat - mugge/ hr. müller & min hånd, fordi jeg synes det er nice billede

Ingen kommentarer: