lørdag den 30. maj 2009

amazing weekend.

Jeg har tilbragt weekenden i selvskab med Julie. Startede med grænsehandel igår hvor vi købt noget sprut ........ haps! Og skittles og faxe k' selvfølgelig. Så en smule shopping, noget der selvfølgelig kræver billeder. De kommer. I morgen.

Så videre til fest...... omfg, tak fordi du gad og hente os mor! Vi var lidt for fulde, især mig. Men Julie skal nok helt sikkert blogge mere om det! Men super fest, og ja - hyggelige mennesker. Thanks.

Ligenu er der Kings of Leon på, lavt. Det er afslappende, og minder mig om at det er fedt at være ung og have gode, vilde aftener som i går. Jeg elsker Kings of Leon - de er mit favorit band. Ikke kun albummet Only by the night er fedt, deres ældre album er skam også top dollar.

Jeg har prøvet at sove længe, failure. Især når man vågner til at Julie putter mig - tror du jeg er Alan? hihihihi ... Og ja, vagtmøde - hurra, det var den sommer! Men jeg skal rejse og bruge penge - så det er needed. Nå, men jeg spiste så én hel vandmelon i dag. Sådan! Og en masse lækre ting til tømmermænds komsammen hos Julie.

Hvis jeg skal fremhæve én sang fra Only By the Night (hvilket er ekstremt svært) bliver det Cold Desert, eller måske I want You - Sex on fire er også god og jeg er vild med Closer, Manhatten og Use somebody er også ualmindelig gode. Nah .. just do Cold Desert. Jeg fremhæver de andre i morgen.

Ingen kommentarer: