onsdag den 17. juni 2009

min mor og msn. hah!

en dreng, vi kender, kiggede engang over min mors skulder og sagde 'du da for gammel til msn og bubble struggle' - min mor var ret tæt på at dø af grin. min mor har msn fordi min bror rejser meget og det er nem måde at være i kontakt med os på. hun er den eneste jeg kender der rent faktisk har gennemført bubble struggle 2 og hun er sku' cool. nogle gange fyrer vi nogle lidt sjove samtaler af. f.eks. en her:


Linda Holten siger: hvad laver cykelkim?
cykelkim siger: på vej ud for at cykle, det er det cykelkim gør. det er hendes superhelte skill. hun cykler rundt og redder folk på sin cykel.
Linda Holten siger: ja ja da cykelkim så god tur. hvad skulle i have og spise i morgen?
cykelkim siger:ja, det fandt vi aldrig rigtig ud af. jordbær. strawBARRY
Linda Holten siger: Det er ikke mad
cykelkim siger: øh. jo!
Linda Holten siger: har du drukket?
cykelkim siger: nope. måske en lille bitte smule
cykelkim siger: faxe kondi - vel og mærke
Linda Holten siger:´jeg tror du har fået for meget
cykelkim siger: haha! man kan ikke få meget jordbær, faxe kondi og vandmelon

for det er lidt lettere at forstå, min bror og hans irske ven Barry kommer på besøg i morgen, og forrige weekend døbte vi/Noam han for Strawbarry, mens vi spiste jordbær. Han havde aldrig smagt så gode jordbær, som danske jordbær.

but gotta go, jeg er cykelkim (kan sammenlignes med WonderWoman, Superman, Batman eller ja... )

Ingen kommentarer: