onsdag den 17. juni 2009

yde før man ka' nyde

og nydes skal der når først klokken har slået 9.30 på tirsdag d. 23 :D Indtil videre ser det ud til at studenterfejringen kommer til at vare laaangt ud i juli - herligt! Vi er et par mennesker som tager en uge i sommerhus for at lufte huen på Lysten og det kommer til at være en uge med (forhåbenlig) masser af sol, strand og party! Ich freue mich! Så her har jeg lavet et lille eksempel på, hvad jeg kommer til at bruge efter en dag på stranden og aftensolen luner.... ;)

kjole/tunika: vero moda denim. Elizabeth Arden eight hour cream. neglelak: Miami peach fra Chanel. parfume: CKin2u HEAT ('scoreparfume' kaldte sidseveninden den). Aloe Vero creme. Solcreme. Somersby ;)

Fandt forresten lige denne flotte tegning, som revovler kim har tegnet til min engang i psykologi - godt vi ikk sku op i det! Synes I skulle have mulighed for at nyde kunsten. Jeg er i hvert fald meget glad for den.

2 kommentarer:

rijaH sagde ...

Det er da vist mit billede du har lånt der ;) Neglelakken..

Iben sagde ...

Det tittede frem da jeg søgte på kære google :D Men tak for lån i hvert fald! ;)