fredag den 3. juli 2009

holy mother of jesus

hvor er det bare varmt!

& jeg tilbage med en reader med 670 nye indlæg?! det bliver en hyggelig rolig aften. (måske ikke alligevel. en lille uskyldig somersby med Julie Co. måske!)

Men jeg har været i sommerhaus med nogle fra klassen, hammer hygge. Julie O. kiggede som tidl. nævnt forbi. Hammer komisk. Først får jeg et chok i Urban Outfitters, så kører vi mod Odense(vi bor på lolland!) og så kan bilen ikke starte og så nøgenbader pigerne. Haaaaaaps.

I morgen holder bedsteveninden Maria studenterfest! Forhelved' - jeg har været ude og købe en gave, som jeg tror og håber hun bliver gla' ved. Julie holder også, og jeg har måtte melde afbud /: men det bliver vel til endnu en tur på munken, og så gir jeg måske en drink.

Men jeg uploader nok nogle billeder i løbet af i morgen - så I ka' se hvad jeg har lavet de sidste to ugers tid. Men jeg er tilbage i blogland :)

hav en herlig friday night.


og så fordi AlanL var så eksværdig og ringe til mig mens han var til koncert med Bloodhound Gang, er dagens sang: Ballad of Chasey Lain - jeg har ikke overskud til at finde den. sorry.

Ingen kommentarer: