lørdag den 4. juli 2009

home sweet home

så er jeg hjemme fra en uge i sommerlandet - og sikke en uge! Der er kommet en masse hakker i huen, en bølge venter for nøgenbadningen, som jeg ka se julie har nævnt og noget jeg gætter på er en forstuvet ankel. Er lige lidt kort for hovedet, for er i gang med tøjvask og strygning, da der venter 2 studentergilder i denne weekend og søndagnat skal jeg igen afsted på en uges ferie. Denne gang med mutti i Berlin. Vi skal ned og tage et sidste kig på lejligheden inden jeg skriver under. JEG GLÆDER MIG :) Så kommer der et lille Berliner-twist på bloggen, men det kommer der helt sikkert mere om. Men når der kommer lidt mere ro har jeg en masse ting jeg ska vise jer - ex. studentergaver. Mmmmm....

Ha' det godt hvorend I går hen og pas på solen ;)

Ingen kommentarer: