lørdag den 12. september 2009

alice is the new black

Whether you’re a Red Queen, Cheshire Cat, or a Mad Hatter, a bit of dazzle is always a must. Apparently Alice is the new black! ~Nola Weinstein

På deres vej hjem til Danmark, kiggede 2 trætte interrailere forbi mit hjem for et par dage med hygge. Det stod for det meste på afslapning med en masse Disneyfilm og da de så i morges rejse hjem og jeg ikke kunne sove mere var jeg inspireret til at se, hvad der egentlig skete af nye ting i Disney universet og yet again rocker Miss Alice modeverden. Det ser ud til at en masse designere lader sig inspireret af historien og filmen og derfor udgiver små kollektioner i 2010 - det glæder jeg mig til!!!! se mere her. Indtil videre er det vist kun Tim Binns smykker som er blevet offentliggjort. Så bliver spændende at se resten af navnene.


Dette ska vist være en af Tom Binns halskæder i hans Alice in Wonderland-kollektion. Damn hva!?
"Where else is there to go once your designs have made it to the White House?
For Tom Binns
there is always Wonderland."

Ingen kommentarer: