søndag den 4. oktober 2009

What I want, and what I should

Jeg har en ustyrlig trang til Kings of Leon og øl. Men hvad jeg gør i stedet på denne søndag er at få vasket tøj og ryddet op. Desuden er man så glad når ens lejlighed er fin og ren - så er alt godt.
Jeg skal også løbe og så skal jeg hjem til moar og pappi. HURRAY - suppe for dinner - altid godt.

Jeg er pretty hvilet ud, sov hos kammerat Postkasse. I aftes kom Thomas og vi spiste mexicansk og så the hangover - rettelse: Post og Thomas så the hangover og jeg sov. Damn, efter fredagens bytur og lørdagens arbejde trængte jeg tydeligvis til søvn. Men hammer hammer hyggeligt. Så vågnede jeg faktisk også op til lækker morgenma' - Maria havde lavet pandekager og smoothies - lækkert siger jeg bare.

Well, nu tager jeg mig sammen. Smider vasketøj over og smutter i netto og køber ind. Jeg gider ikke, men jeg gør det alligevel. For jeg gider heller ikke vågne i morgen til ingenting.

HAVE A GREAT SUNDAY.

Ingen kommentarer: