onsdag den 23. juni 2010

And maybe, afterall, it wasn't that bad to be home

I går landede vi i Københavnslufthavn... Jeg var glad da jeg så min far stå der og vente stille på mig. Jeg havde brug for en rolig hjemkomst. Jeg kom hjem, fik tændt min telefon som har været rødglødende siden. Jeg var så bange for at hjem ikke længere var mig. Verden har lært mig flere ting end jeg drømte om, og mig og den. Vi er blevet gode venner.

Anyway. Jeg kom hjem, spiste boller i karry og drak faxe kondi med min paps. Min mor var på arbejde desværre. Jeg tog hjem for at pakke ud, fik hilst på Signe P (min uundværlige underbo) og .. bedst som jeg troede jeg skulle have en rolig aften alene dupper Maria ind af døren efter at have spurgt om hun ikke nok måtte komme. Og så kommer Julie, uden AlanL - eller det vil sige at han overraskede mig ved at springe ind af døren da jeg gik tilbage for at lukke den. Og så stod Iben der. Og efter at have snakket, fortalt og hørt kørte vi på McD, hvor vi fik et cirkusshow at se nærmest.

Det var en god aften, selvom havde det mærkeligt med at være hjemme i Maribo, Lolland, Danmark

Ingen kommentarer: