søndag den 20. juni 2010

Denne weekend

har ikke stået på andet end eksamenslæsning, fest&farver, en smule arbejde og afslapning. Her er lidt stemningsbilleder fra lillefredag (torsdag), fredag og lørdag
Mine dejlige hunde, Viktor og Jenka
Vi besluttede os for at lægge os ud i gården og læse dansk, nu hvor vejret var til det....DEN DAG.


Alan efter 3 timers søvn, på paladset og Abu-hattens fætter, feigling.
Alan, Patrik, Sebastian og jeg besøgte Peter på paladset hvor det ender med at Peter, Seb og jeg er gået i seng, mens Alan og Patrik sidder til den lyse morgen og tømmer en flaske Smirnoff vodka, hvilket resulterede i at Alan kun fik 3 timers søvn - Patrik sover aldrig. :-)
Abu-hatten stammer fra fredag aften, hvor der var maribo rock. Gina og jeg fuldede os gevaldigt, og så mødtes vi med de andre dejlige damer på Mona. Det var en perfekt aften!
Børnepasning og VM-hygge med familie og venner.
Om lørdagen efter arbejde skulle familien og jeg ud til VM-grillhygge hos morbror og tante. Da mine kusiner, fætter og nabodrengen var med, så jeg rig mulighed for at få taget nogle billeder sammen med dem, da jeg skal vedlægge en fotokollage til au pair bureauet hvor jeg er sammen med børn.

Ingen kommentarer: