torsdag den 8. juli 2010

Dagens


^I call it casual in the nude.. Cardigan: Saint Tropez, Top: H&M, Buks: Zara.

Senere skifter jeg til lidt mere fest-relateret tøj, da jeg skal til endnu en studenterfest.

Jeg har været meget lidt aktiv på bloggen, og det skyldes udelukkende at jeg blev student for et par uger siden, har været på Roskilde Festival og har derfor haft gang i en massiv dødsdruk-periode.. Den slutter snart, håber jeg..

Huen blev blå og den sidder perfekt på mit hovede. Jeg har kun klippet 3 trekanter i den, og dvs. at jeg har set solopgang 3 gange. Jeg har haft huen omvendt på én gang, hvilket vil sige at jeg har været på druk i 24 timer straight.. Jeg har mit emblem vendt på hovede, da jeg har kysset med en pige. Ellers har jeg ikke rigtig fået gjort andet :D




Her står jeg med mine forældre og lillebror. That was a good day.

Ingen kommentarer: