fredag den 9. juli 2010

"Ugen der gik i ord og billeder"

Mandag startede med lidt lækker brunch hos Iben, så ved man jo det bliver en god uge.

Mandag så vi også Edward, Jacob og Bella i action. Bedre en New Moon!

Andre events mandag: kørte min storebror bil tilbage til KBH. Spiste hjemmelavet Sushi med Maria og Julie inden biografen. Så D. gå med en dulle, grinte højlydt.

Tirsdag valgte min mor at tage sig sammen, til min store glæde, til at lave hyldeblomstsaft.


Tirsdag var også dagen hvor jeg drak 3 glas Nesquik kakao, hvorefter min mor sendte mig ud efter mere mælk ....



Andre events tirsdag: Sov til kl. 14.00 - og jeg sov godt!

Onsdag fik vi sendt Julie med Alan til Paris, hvor deres interrail rejse starter. Mon ikke alle forventer at Eiffeltårnet får besøg, dog nok kun af Julie.

Onsdag var jeg også forbi Maria til en lille studenterkomsammen for familie og mig ;)





Onsdag bragte også en lille omgang Zaranoff på havnen i Sakskøbing, zara smagte som hun skulle.


andre events onsdag: flyttede papruller for min far med min mor efterfulgt at et glas Nesquik

Torsdag var det tilbage til tjenerjobbet, men jeg klarede det godt og havde ondt i fusserne bagefter.
Andre events torsdag: Did the walk of hangover gennem Maribo OG sakskøbing, efter at have efterladt Maria sovende til min store misundelse. Somebody gotta go to work.

Ingen kommentarer: