mandag den 18. oktober 2010

random

opdatering:

Jeg har lige scoret mig to fridage i morgen og onsdag, tilgengæld skal jeg så arbejde torsdag hvor jeg oprindeligt havde fri. Jeg havde en genial weekend. Det hele startede torsdag hvor jeg spiste Krebinetter med C., hvorefter vi tog med Maria på Flan for at drikke en enkelt øl - dog blev klokken alligevel halv 4 før vi var hjemme. Fredag tog jeg efter arbejde ud til Maria for at spise med hendes familie og selvfølgelig deltage i hendes formiddable fest.

Fredag var bare en konge aften, vi havde det så sjovt lige indtil vi gik i seng lidt over 8 næste morgen. Da vi vågnede et sted i Nykøbing jeg ikke vidste fandtes stjal vi en cola i et køleskab og gik mod McD hvor vi spiste/åd for meget ulækkert skidt. Derefter har det bare været arbejde, men jeg er simpelthen så glad for mit arbejde, at det slet ikke er særlig slemt.

I morgen skal jeg så bare chille, sove, rydde en meget lille bitte smule op og kigge lidt på Maria. Hende bliver man jo nærmest nødt til at nedstirre, for snart er hun long gone og det er bare æv bæv for mig og top nutch for hende.

Ingen kommentarer: